неділя, 8 січня 2017 р.

ФАКУЛЬТАТИВНИЙ КУРС «БАЗА ЗНАНЬ ШКОЛИ»

 ФАКУЛЬТАТИВНИЙ КУРС-ПРАКТИКУМ
«БАЗА ЗНАНЬ ШКОЛИ»

Орієнтовне календарно-тематичне планування
ФАКУЛЬТАТИВНОГО ПРАКТИКУМУ "БАЗА ЗНАНЬ ШКОЛИ"
І семестр(16 годин)

Зміст заходів практикуму
Годин
Відповід.
Дата
Примітка

1.Практикум «База знань слухача»
3



1
Вступ. Організаційне засідання дослідної групи учнів і наставників. Розподіл повноважень між слухачами. Складання плану роботи на створення БАЗИ ЗНАНЬ школи.
1
Слухачі факультативу
05.09

2
Розвиток інформаційної культури слухачів. Пошук, збір та систематизація матеріалів  в електронних форматах для БАЗИ ЗНАНЬ. Методична допомога учням у створенні персональних  БАЗИ ЗНАНЬ.
1
Слухачі факультативу
12.09

3
Використання ІТ слухачами. Створення навігаторів персональних БАЗ ЗНАНЬ учнів,  як  онлайн  помічника при самопідготовці  до міських та обласних предметних олімпіад.
1
Слухачі факультативу
19.09


2.Практикум «База знань класу»
4



4
Учнівський семінар: «Керування та навігація в навчальному середовищі БАЗА ЗНАНЬ класу». Обмін досвідом навчання в інформаційному середовищі школи. Налаштування учнем навігатора по БАЗІ ЗНАНЬ класу. Створення iнтелектуальної iнформацiйно-навчальної системи i розробка електронних засобів навчання та вимірювання досягнень.
1
Слухачі факультативу
26.09

5
Семінар для учнів-олімпіадників: «Інформаційні технології опрацювання  навчальних посібників  на електронних носіях». Обговорення способів навчання при використанні БАЗИ ЗНАНЬ класу. 
1
Слухачі факультативу
03.10

6
Психолого-методичний семінар для учасників предметних олімпіад: «Лідерство. Виграшна стратегія поведінки під час змагань».
1
Слухачі факультативу
10.10

7
Психолого-методичний семінар для учасників предметних олімпіад: «Самонавчання і моделювання обдарованої дитини з точки зору БАЗИ ЗНАНЬ».
1
Слухачі факультативу
17.10

8
Пошук, збір та систематизація матеріалів для корпоративної електронної БАЗИ ЗНАНЬ класу. Критерії навігації в Базі ЗНАНЬ класу. Методична допомога учням у підготовці мультимедійних презентацій "НАВІГАТОР БАЗИ ЗНАНЬ КЛАСУ".
1
Слухачі факультативу
31.10


3.Практикум «База знань школи»
8



9
Організація та підготовка учнів до міжнародного чемпіонату з логічних та математичних  задач. Технологія використання БАЗ ЗНАНЬ в Інтернеті. Поняття про інформаційну систему чемпіонату.
1
Слухачі факультативу
07.11

10
Координація учнівських персональних БАЗ ЗНАНЬ з БАЗАМИ ЗНАНЬ  вчителів  міста та області. Поняття про навігаційну систему пошуку за ключовими словами в БАЗІ ЗНАНЬ.
1
Слухачі факультативу
14.11

11
Організація та підготовка учнів до міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру-2016».  Технологія використання БАЗ ЗНАНЬ в Інтернеті. Прикладне програмне забезпечення для поповнення БАЗИ ЗНАНЬ ШКОЛИ.
1
Слухачі факультативу
21.11

12
Організація та підготовка учнів до міжнародного фізичного конкурсу «Левеня-2016».  Технологія використання БАЗ ЗНАНЬ в Інтернеті. Поняття про БАЗУ ЗНАНЬ ШКОЛИ - як локальну мережу учнів.
1
Слухачі факультативу
28.11

13
Організація та підготовка учнів до міжнародного конкурсу «Колосок-2016» та «Бобер -2016».  Технологія використання БАЗ ЗНАНЬ в Інтернеті. Поняття про програмне забезпечення БАЗИ ЗНАНЬ ШКОЛИ.
1
Слухачі факультативу
05.12

14
Психолого-методичний консиліум: «Методи психодіагностики по визначенню можливостей у користувачів БАЗИ ЗНАНЬ ШКОЛИ». Способи використання освітнього сервісу в  БАЗІ ЗНАНЬ.
1
Слухачі факультативу
12.12

15
Семінар: «БАЗА ЗНАНЬ ШКОЛИ як визначальний фактор у системі успішного навчання обдарованих дітей». Способи захисту БАЗИ ЗНАНЬ від вірусів.
Способи рецензування персональних БАЗ ЗНАНЬ  для участі в конкурсі «Лідерські сподівання».  Використання прикладного програмного забезпечення в БАЗІ ЗНАНЬ ШКОЛИ.
1
Слухачі факультативу
19.12

16
Участь в міському конкурсі «Лідерські сподівання». Організація інформаційних процесів у школі для наповненню БАЗИ ЗНАНЬ ШКОЛИ.
Організаційне засідання дослідної групи учнів і вчителів, які створювали БАЗУ ЗНАНЬ ШКОЛИ.  Звіт про виконання плану роботи перед слухачами курсів. Складання плану роботи на наступний рік.
1
Слухачі факультативу
26.12


ФАКУЛЬТАТИВНИЙ КУРС-ПРАКТИКУМ
«СУПЕРМАРКЕТ ЗНАНЬ»

Орієнтовне календарно-тематичне планування
ФАКУЛЬТАТИВНОГО  ПРАКТИКУМУ
"СУПЕРМАРКЕТ ЗНАНЬ" ІІ семестр(19 годин)

ЗМІСТ, МЕТОДИКА, ПРАКТИКА
ГОДИН
ВІДПОВІД.
ДАТА
ПРИМІТКА

4.Практикум по інформаційному аудиту
11



1
Вступ. Аудит зв'язків «ОСВІТА-НАУКА». Орієнтація на партнерство з науково-дослідними організаціями. Об’єднання за зразком: «Інкубатор  інновацій на освітньому та інформаційному ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
11.01

2
Аудит зв'язків «ОСВІТА-ТЕХНОЛОГІЯ». Орієнтація на партнерство з Інтернет-провайдерами інформаційних послуг. Об’єднання за зразком «Центр технологій на освітньому, інформаційному ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
18.01

3
Аудит зв'язків «ОСВІТА-БІЗНЕС». Орієнтація на партнерство з приватними  фірмами. Об’єднання за зразком «Центр компетенцій  на освітньому, інформаційному ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
25.01

4
Аудит зв'язків «ОСВІТА-ТУРИЗМ». Орієнтація на партнерство з туристичними та готельними фірмами. Об’єднання за зразком «Центр взаємодії  на освітньому,  інформаційному ринку».
1
Доповідач
Слухачі
семінару
01.02

5
Аудит зв'язків «ОСВІТА-КАПІТАЛ». Орієнтація на партнерство з  інвестиційними  фірмами. Об’єднання за зразком «Центр потенціалу  на освітньому, інформаційному ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
08.02

6
Аудит зв'язків «ОСВІТА-ВИРОБНИЦТВО». Орієнтація на партнерство з  місцевими виробничими фірмами. Об’єднання за зразком «Центр зайнятості  в освітньому,  інформаційному ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
15.02

7
Аудит зв'язків «ОСВІТА-СЕРЕДОВИЩЕ». Орієнтація на партнерство з  місцевими медіа,  громадськими, релігійними організаціями. Об’єднання за зразком «Центр розвитку  в освітньому,  інформаційному ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
22.02

8
Аудит зв'язків «ОСВІТА- МАРКЕНТИНГ». Орієнтація на партнерство з  рекламними організаціями. Об’єднання за зразком «Центр попиту  на освітньому,  інформаційного ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
01.03

9
Аудит зв'язків «ОСВІТА- ПОСЛУГИ». Орієнтація на партнерство з  освітніми організаціями.  Об’єднання за зразком «Центр розваг  на освітньому, інформаційному ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
08.03

10
Аудит зв'язків «ОСВІТА- ІНТЕГРАЦІЯ». Орієнтація на партнерство з  міжнародними освітніми проектами.  Об’єднання за зразком «Центр спроможності  на освітньому,  інформаційному ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
15.03

11
Аудит зв'язків «ОСВІТА- КООПЕРАЦІЯ». Орієнтація на партнерство з  закордонними закладами освіти.  Об’єднання за зразком «Центр спроможності  на освітньому,  інформаційного ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
22.03


5. Практикум «СУПЕРМАРКЕТ ЗНАНЬ»
8



12

Вхідні ресурси в освітній (проектній) діяльності: засоби, методи, форми, режими, матеріали, субсидії, тощо.
Освітнє інтелектуальне донорство:  конференції, форуми, семінари, обмін фахівцями, обмін слухачами, обмін експертизами, тощо.
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
05.04

13
Освітня інфраструктура:  електронна база знань, принципи самоврядування закладів освіти, моделі зв’язку та координації, тип освітніх організацій, що задіяні в проекті «СУПЕРМАРКЕТ ЗНАНЬ»
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
12.04

14
Освітні ініціативи:  надання освітніх послуг групам осіб, що мають правові, фізичні, вікові обмеження, тощо. 
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
19.04

15
Освітнє волонтерство:  мережеві  тренінги, консультації, народні  свята, народні традиції, народні музеї,  туристичні місця, паломництва, фестивалі, тощо.
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
26.04

16
Освітній мережевий маркетинг   «СУПЕРМАРКЕТУ ОСВІТИ»  на основі створеної електронної  БАЗИ ЗНАНЬ.  
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
03.05

17
Регіональні освітні стартапи  та їх інтелектуальне забезпечення. Банк освіти. Банк часу. Надання послуг інтелектуальною громадою регіону. Розподіл співпраці, взаємодопомоги,  обов’язків та відповідальності між учасниками.
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
10.05


6.Узагальнення знань слухачів практикуму.
2



18
Акумулювання досвіду. Особливості впровадження освітнього партнерства на регіональному рівні. Запобігання небезпечних явищ, ризиків  та швидке реагування на їх поширення.
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
17.05

19
Узагальнення та систематизація отриманих результатів практикуму   «СУПЕРМАРКЕТ ЗНАНЬ». Способи покриття витрат. Планування роботи на наступний навчальний рік.
1
Слухачі
семінару.
24.0





















Немає коментарів:

Дописати коментар