ФАКУЛЬТАТИВНИЙ КУРС-ПРАКТИКУМ
«БАЗА ЗНАНЬ ШКОЛИ»
Орієнтовне
календарно-тематичне планування
ФАКУЛЬТАТИВНОГО ПРАКТИКУМУ "БАЗА ЗНАНЬ
ШКОЛИ"
І семестр(16
годин)
№
|
Зміст
заходів практикуму
|
Годин
|
Відповід.
|
Дата
|
Примітка
|
1.Практикум
«База знань слухача»
|
3
|
||||
1
|
Вступ. Організаційне
засідання дослідної групи учнів і наставників. Розподіл повноважень між слухачами.
Складання плану роботи на створення БАЗИ ЗНАНЬ школи.
|
1
|
Слухачі факультативу
|
05.09
|
|
2
|
Розвиток
інформаційної культури слухачів. Пошук, збір та систематизація матеріалів
в електронних форматах для БАЗИ ЗНАНЬ. Методична допомога учням у
створенні персональних БАЗИ ЗНАНЬ.
|
1
|
Слухачі факультативу
|
12.09
|
|
3
|
Використання
ІТ слухачами. Створення навігаторів персональних БАЗ ЗНАНЬ учнів, як
онлайн помічника при самопідготовці до міських та обласних
предметних олімпіад.
|
1
|
Слухачі факультативу
|
19.09
|
|
2.Практикум «База знань класу»
|
4
|
||||
4
|
Учнівський
семінар: «Керування та навігація в навчальному середовищі БАЗА ЗНАНЬ класу».
Обмін досвідом навчання в інформаційному середовищі школи. Налаштування учнем
навігатора по БАЗІ ЗНАНЬ класу. Створення
iнтелектуальної iнформацiйно-навчальної системи i розробка електронних
засобів навчання та вимірювання досягнень.
|
1
|
Слухачі факультативу
|
26.09
|
|
5
|
Семінар
для учнів-олімпіадників: «Інформаційні технології опрацювання
навчальних посібників на електронних носіях». Обговорення
способів навчання при використанні БАЗИ ЗНАНЬ класу.
|
1
|
Слухачі факультативу
|
03.10
|
|
6
|
Психолого-методичний
семінар для учасників предметних олімпіад: «Лідерство. Виграшна стратегія
поведінки під час змагань».
|
1
|
Слухачі факультативу
|
10.10
|
|
7
|
Психолого-методичний
семінар для учасників предметних олімпіад: «Самонавчання і моделювання
обдарованої дитини з точки зору БАЗИ ЗНАНЬ».
|
1
|
Слухачі факультативу
|
17.10
|
|
8
|
Пошук,
збір та систематизація матеріалів для корпоративної електронної БАЗИ ЗНАНЬ
класу. Критерії навігації в Базі ЗНАНЬ класу. Методична допомога учням у
підготовці мультимедійних презентацій "НАВІГАТОР БАЗИ ЗНАНЬ КЛАСУ".
|
1
|
Слухачі факультативу
|
31.10
|
|
3.Практикум «База знань школи»
|
8
|
||||
9
|
Організація
та підготовка учнів до міжнародного чемпіонату з логічних та
математичних задач. Технологія використання БАЗ ЗНАНЬ в Інтернеті.
Поняття про інформаційну систему чемпіонату.
|
1
|
Слухачі факультативу
|
07.11
|
|
10
|
Координація
учнівських персональних БАЗ ЗНАНЬ з БАЗАМИ ЗНАНЬ вчителів міста та області. Поняття про
навігаційну систему пошуку за ключовими словами в БАЗІ ЗНАНЬ.
|
1
|
Слухачі факультативу
|
14.11
|
|
11
|
Організація
та підготовка учнів до міжнародного математичного конкурсу
«Кенгуру-2016». Технологія використання БАЗ ЗНАНЬ в Інтернеті. Прикладне
програмне забезпечення для поповнення БАЗИ ЗНАНЬ ШКОЛИ.
|
1
|
Слухачі факультативу
|
21.11
|
|
12
|
Організація
та підготовка учнів до міжнародного фізичного конкурсу «Левеня-2016».
Технологія використання БАЗ ЗНАНЬ в Інтернеті. Поняття про БАЗУ ЗНАНЬ ШКОЛИ -
як локальну мережу учнів.
|
1
|
Слухачі факультативу
|
28.11
|
|
13
|
Організація
та підготовка учнів до міжнародного конкурсу «Колосок-2016» та «Бобер -2016».
Технологія використання БАЗ ЗНАНЬ в Інтернеті. Поняття про
програмне забезпечення БАЗИ ЗНАНЬ ШКОЛИ.
|
1
|
Слухачі факультативу
|
05.12
|
|
14
|
Психолого-методичний
консиліум: «Методи психодіагностики по визначенню можливостей у користувачів
БАЗИ ЗНАНЬ ШКОЛИ». Способи використання освітнього сервісу в БАЗІ ЗНАНЬ.
|
1
|
Слухачі факультативу
|
12.12
|
|
15
|
Семінар:
«БАЗА ЗНАНЬ ШКОЛИ як визначальний фактор у системі успішного навчання
обдарованих дітей». Способи захисту БАЗИ ЗНАНЬ від вірусів.
Способи рецензування
персональних БАЗ ЗНАНЬ для участі в конкурсі «Лідерські сподівання».
Використання прикладного програмного забезпечення в БАЗІ ЗНАНЬ ШКОЛИ.
|
1
|
Слухачі факультативу
|
19.12
|
|
16
|
Участь в
міському конкурсі «Лідерські сподівання». Організація інформаційних процесів
у школі для наповненню БАЗИ ЗНАНЬ ШКОЛИ.
Організаційне
засідання дослідної групи учнів і вчителів, які створювали БАЗУ ЗНАНЬ ШКОЛИ.
Звіт про виконання плану роботи перед слухачами курсів. Складання плану
роботи на наступний рік.
|
1
|
Слухачі факультативу
|
26.12
|
ФАКУЛЬТАТИВНИЙ КУРС-ПРАКТИКУМ
«СУПЕРМАРКЕТ ЗНАНЬ»
Орієнтовне календарно-тематичне
планування
ФАКУЛЬТАТИВНОГО ПРАКТИКУМУ
"СУПЕРМАРКЕТ ЗНАНЬ" ІІ семестр(19 годин)
№
|
ЗМІСТ,
МЕТОДИКА, ПРАКТИКА
|
ГОДИН
|
ВІДПОВІД.
|
ДАТА
|
ПРИМІТКА
|
4.Практикум по інформаційному аудиту
|
11
|
||||
1
|
Вступ. Аудит зв'язків
«ОСВІТА-НАУКА». Орієнтація на партнерство з науково-дослідними
організаціями. Об’єднання за зразком: «Інкубатор інновацій на освітньому та інформаційному
ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
11.01
|
|
2
|
Аудит зв'язків «ОСВІТА-ТЕХНОЛОГІЯ».
Орієнтація на партнерство з Інтернет-провайдерами інформаційних послуг.
Об’єднання за зразком «Центр технологій на освітньому, інформаційному ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
18.01
|
|
3
|
Аудит зв'язків «ОСВІТА-БІЗНЕС».
Орієнтація на партнерство з приватними
фірмами. Об’єднання за зразком «Центр компетенцій на освітньому, інформаційному ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
25.01
|
|
4
|
Аудит зв'язків
«ОСВІТА-ТУРИЗМ». Орієнтація на партнерство з туристичними та готельними
фірмами. Об’єднання за зразком «Центр взаємодії на освітньому, інформаційному ринку».
|
1
|
Доповідач
Слухачі
семінару
|
01.02
|
|
5
|
Аудит зв'язків
«ОСВІТА-КАПІТАЛ». Орієнтація на партнерство з інвестиційними фірмами. Об’єднання за зразком «Центр
потенціалу на освітньому,
інформаційному ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
08.02
|
|
6
|
Аудит зв'язків
«ОСВІТА-ВИРОБНИЦТВО». Орієнтація на партнерство з місцевими виробничими фірмами. Об’єднання
за зразком «Центр зайнятості в
освітньому, інформаційному ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
15.02
|
|
7
|
Аудит зв'язків
«ОСВІТА-СЕРЕДОВИЩЕ». Орієнтація на партнерство з місцевими медіа, громадськими, релігійними організаціями.
Об’єднання за зразком «Центр розвитку
в освітньому, інформаційному
ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
22.02
|
|
8
|
Аудит зв'язків «ОСВІТА-
МАРКЕНТИНГ». Орієнтація на партнерство з
рекламними організаціями. Об’єднання за зразком «Центр попиту на освітньому, інформаційного ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
01.03
|
|
9
|
Аудит зв'язків «ОСВІТА-
ПОСЛУГИ». Орієнтація на партнерство з
освітніми організаціями.
Об’єднання за зразком «Центр розваг
на освітньому, інформаційному ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
08.03
|
|
10
|
Аудит зв'язків «ОСВІТА-
ІНТЕГРАЦІЯ». Орієнтація на партнерство з
міжнародними освітніми проектами.
Об’єднання за зразком «Центр спроможності на освітньому, інформаційному ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
15.03
|
|
11
|
Аудит зв'язків «ОСВІТА-
КООПЕРАЦІЯ». Орієнтація на партнерство з
закордонними закладами освіти.
Об’єднання за зразком «Центр спроможності на освітньому, інформаційного ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
22.03
|
|
5. Практикум «СУПЕРМАРКЕТ ЗНАНЬ»
|
8
|
||||
12
|
Вхідні ресурси в освітній (проектній)
діяльності: засоби, методи, форми, режими, матеріали, субсидії, тощо.
Освітнє інтелектуальне донорство:
конференції, форуми, семінари, обмін фахівцями, обмін слухачами, обмін
експертизами, тощо.
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
05.04
|
|
13
|
Освітня інфраструктура: електронна база знань, принципи самоврядування
закладів освіти, моделі зв’язку та координації, тип освітніх організацій, що
задіяні в проекті «СУПЕРМАРКЕТ ЗНАНЬ»
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
12.04
|
|
14
|
Освітні ініціативи: надання освітніх послуг групам осіб, що
мають правові, фізичні, вікові обмеження, тощо.
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
19.04
|
|
15
|
Освітнє волонтерство: мережеві
тренінги, консультації, народні
свята, народні традиції, народні музеї, туристичні місця, паломництва, фестивалі,
тощо.
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
26.04
|
|
16
|
Освітній мережевий маркетинг
«СУПЕРМАРКЕТУ ОСВІТИ» на основі створеної електронної БАЗИ ЗНАНЬ.
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
03.05
|
|
17
|
Регіональні освітні стартапи та їх інтелектуальне забезпечення. Банк
освіти. Банк часу. Надання послуг інтелектуальною громадою регіону. Розподіл
співпраці, взаємодопомоги, обов’язків
та відповідальності між учасниками.
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
10.05
|
|
6.Узагальнення знань слухачів
практикуму.
|
2
|
||||
18
|
Акумулювання досвіду. Особливості
впровадження освітнього партнерства на регіональному рівні. Запобігання
небезпечних явищ, ризиків та швидке
реагування на їх поширення.
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
17.05
|
|
19
|
Узагальнення та систематизація
отриманих результатів практикуму «СУПЕРМАРКЕТ ЗНАНЬ». Способи покриття
витрат. Планування роботи на наступний навчальний рік.
|
1
|
Слухачі
семінару.
|
24.0
|
Немає коментарів:
Дописати коментар